סמוטריץ': "גנץ הוא שר ביטחון כושל בצורה קיצונית"

    אסתי פלד 1 Comment on סמוטריץ': "גנץ הוא שר ביטחון כושל בצורה קיצונית"

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "היום לא קיימת הרתעה אמיתית, גנץ מכבה טרור ביד אחת, וביד השנייה גורם לכך שהערבים ממשים את החזון שלהם" | "אני מודאג ממה שקורה במפלגת יהדות התורה, אני מבין את המחלוקת, ומכבד את הצדדים, אך הם חייבים לדעת מה ומד על כף המאזניים" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    8:41
    15.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה אנשים מתמכרים לאוכל לא בריא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בצלאל סמוטריץ' לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אי אפשר במלחמה בטרור לרדוף אחרי יתושים, צריך לייבש את הביצה. צריך להגיע למצב של הרתעה תודעתית מול האויב. אחרת נמשיך לרדוף".

    "היום לא קיימת הרתעה אמיתית, הערבים מנצלים את צירי ההימלטות בכבישים לחזור לכפרים אחרי פיגועים. אין מחסומים, אין הריסת בתים מיידית, אין חילוט רכוש".

    "טרור נובע מתקווה" הסביר סמוטריץ', "הם רוצים להחליש אותנו ולפגוע בנו. בני גנץ נותן להם להשתלט על פתחים שטוחים, ומחזיר את אבו מאזן למרכז הבמה. הם מקבלים מוטיבציה. גנץ הוא שר ביטחון כושל ברמה קיצונית".

    "הממשלה האחרונה נשענה על תומכי טרור, ונתנה לו רוח גבית, גנץ מכבה טרור ביד אחת, וביד השנייה גורם לכך שהערבים מממשים את החזון שלהם, והם מרגשים ביטחון לעשות מה שהם רוצים" טען סמוטריץ'.

    בהתייחסות למינוי הרמטכ"ל אמר: "אני מברך את הרצי הלוי הוא ראוי למינוי הזה, הבחירה בו היא טובה. אבל זה לא סותר את זה שיש טעם לפגם במינוי הזה בעת ממשלת מעבר".

    על ההסכם בינו לאיתמר בן גביר אמר: "רצינו מראש לרוץ ביחד, אני מאד שמח שזה קרה. לא בושה לומר שנעזרנו בנתניהו לגשר. עכשיו אני מודאג ממה שקורה במפלגת יהדות התורה, אני מבין את המחלוקת, ומכבד את הצדדים, אך הם חייבים לדעת מה ומד על כף המאזניים".

    "אנחנו שתי מפלגות שרצות בבלוק טכני, יש המון קהלים שמתחברים אלינו, איתמר מייצג דברים אחרים שגם להם יש ביקוש בציבור. הביחד הוא מכפיל כוח. גם לנו יש מחלוקות אידיאולוגיות אבל התאחדנו".

    "ההבדל בין חסידים לליטאים לא התחיל אתמול, אבל עדיף לרוץ יחד ולמקסם את הקולות בגוש במקום לריב אחד עם השני. כל המועמדים שלנו שמו את טובת המדינה לפני טובתם האישית, אף אחד לא התנגד להסכם מחשש שיאבד את מקומו".

    האזינו לריאיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הכל טוב, אבל למה לדבר כל כך מהר??!! 😉